Już teraz zarejestruj się jako Klient i otrzymaj 12% upustu na wszystkie produkty i dodatkowe 20 zł upustu na pierwsze zamówienie*!
*Promocja obejmuje zamówienie od wartości min. 199 zł z VAT, które zostanie złożone w ciągu 5 dni od rejestracji. Promocja trwa od 01.12.2021 do 31.01.2022.

Złóż zamówienie cykliczne!

Oszczędź czas i pieniądze podczas składania zamówień.

Oszczędź czas i pieniądze podczas składania zamówień.

Nie możesz funkcjonować bez codziennej dawki wybranych produktów Nutrilite™? Teraz możesz regularnie otrzymywać ulubione suplementy diety, nie martwiąc się o kolejne zamówienia.

Zamówienie cykliczne Amway to wyjątkowa, bezpłatna usługa* dostępna wyłącznie dla zarejestrowanych klientów. Dzięki niej możesz otrzymywać ulubione kwalifikujące się produkty Nutrilite z dostawą do domu dokładnie wtedy, kiedy ich potrzebujesz.

OSZCZĘDNOŚCI

Oszczędzaj 5% na każdym wysłanym zamówieniu cyklicznym, już przy pierwszej dostawie.

DODATKOWE KORZYŚCI

  • Tworząc zamówienie cykliczne raz, zapewniasz sobie więcej czasu na inne zadania.
  • Możesz wybrać wysyłkę w dowolny dzień między 1. a 25. dniem miesiąca.
  • Żadnych ukrytych opłat* – zamówienie cykliczne możesz w każdym momencie zmienić lub anulować.

*Mogą zostać naliczone standardowe opłaty za dostawę.

WYBIERZ SPOŚRÓD TYCH PRODUKTÓW

Które produkty Nutrilite możesz otrzymywać w ramach zamówienia cyklicznego Amway? Odkryj aktualny wybór objętych usługą witamin i suplementów diety Nutrilite – skutecznych produktów wysokiej jakości, które zapewnią Ci codzienną dawkę witamin, wspomogą zdrowy styl życia i wzmocnią Twój układ odpornościowy.

Często zadawane pytania

Jak skonfigurować zamówienie cykliczne?

Tworzenie zamówienia cyklicznego jest bardzo proste.
Aby móc korzystać z usługi zamówień cyklicznych Amway, musisz być zarejestrowanym klientem. Najpierw zaloguj się na konto Amway. Formularz zamówienia cyklicznego znajduje się na stronie Historia zamówień.

  • Krok 1: Wyszukaj objęte usługą ulubione produkty i dodaj je do zamówienia cyklicznego.
    Uwaga: W ramach tej usługi dostępne są tylko niektóre produkty!  
  • Krok 2: Skonfiguruj osobisty harmonogram dostaw.
    Wybierz najbardziej dogodną dla siebie datę początkową i datę wysyłki. Możesz wybrać dowolny dzień między 1. a 25. dniem miesiąca. Możesz również wybrać częstotliwość wysyłki.
  • Krok 3: Wybierz sposób dostawy.
    Możesz wybrać swój adres zamieszkania lub punkt odbioru.
  • Krok 4: Wybierz metodę płatności.
    Wybierz kartę kredytową. Uwaga: Kwota zostanie naliczona dopiero w dniu składania zamówienia.
  • Krok 5: Potwierdź swoje dane i prześlij zamówienie cykliczne.
    Gotowe! Twoje ulubione produkty zostaną wysłane w wybranym dniu.

Kiedy moje zamówienie cykliczne wygaśnie i czy mogę je wcześniej zawiesić?

Nie ma określonego terminu wygaśnięcia zamówienia cyklicznego Amway. Jednak w każdym momencie możesz je zmodyfikować albo trwale lub tymczasowo dezaktywować. W tym celu zaloguj się na swoje konto, przejdź do szczegółów zamówienia lub na stronę Zamówienia cykliczne i zmień ustawienia zamówienia cyklicznego.

Jak mogę zmienić moje zamówienie?

Zamówienie cykliczne możesz zmienić w każdej chwili. Zaloguj się na swoje konto i przejdź na stronę Zamówienie cykliczne, a następnie wybierz zamówienie cykliczne, które chcesz zmienić i kliknij opcję „edytuj” obok harmonogramu, adresu lub płatności. Klienci mogą również edytować listę produktów.

Jak zmienić adres wysyłki dla zamówienia cyklicznego Amway?

Przejdź do swojego profilu Amway. Adres wysyłki możesz zmienić na stronie Moje adresy w sekcji Moje konto. Pamiętaj, że ten adres nie zostanie automatycznie przypisany do Twoich zamówień cyklicznych. Po dodaniu adresu w profilu musisz go również wybrać na stronie konfiguracji zamówienia cyklicznego.

Czy mogę zwrócić produkt otrzymany w ramach zamówienia cyklicznego?

Tak, możesz zwrócić dowolny produkt, postępując zgodnie ze standardową procedurą zwrotów.

Jakie są dostępne opcje częstotliwości wysyłki?

Możesz wybrać wysyłkę w odstępach co miesiąc, co dwa miesiące lub co trzy miesiące.

Dlaczego są dostępne tylko produkty Nutrilite™?

Objęte usługą produkty Nutrilite przyjmuje się codziennie, a zatem stanowią naturalny wybór dla zamówienia cyklicznego Amway. Ponadto w ich przypadku można łatwo ocenić, kiedy wymagają uzupełnienia. W przyszłości możemy oferować w ramach tej usługi również inne popularne produkty odpowiednie do regularnej wysyłki.

Z kim mogę się skontaktować w przypadku innych pytań dotyczących zamówień cyklicznych Amway?

Wyślij wiadomość e-mail na adres amway_pl@amway.com.

Co się stanie, jeśli produkt nie będzie dostępny w czasie wysyłki jednego z zamówień?

Konfigurując zamówienie cykliczne, możesz zaznaczyć opcję wskazującą, że zamówienie ma zostać wysłane również w sytuacji, gdy podczas jego realizacji któryś z produktów będzie tymczasowo niedostępny.
Jeśli nie zaznaczysz tej opcji i nie będzie dostępny jeden lub więcej produktów, zamówienie nie zostanie zrealizowane, a zamówienie cykliczne zostanie ustawione jako nieaktywne. Możesz je ponownie aktywować w dowolnym momencie.
Aby otrzymać informację o ponownym pojawieniu się produktu na stanie, możesz subskrybować powiadomienie na stronie produktu, a następnie wznowić zamówienie cykliczne, nawet zmieniając przy tym datę kolejnego zamówienia.

Czy jeśli produkt w moim zamówieniu cyklicznym jest objęty promocją, otrzymam przysługującą w ramach niej korzyść?

Tak, każda promocja aktywna w momencie realizacji zamówienia cyklicznego zostanie automatycznie uwzględniona.