Złóż zamówienie cykliczne!
Oszczędź czas i pieniądze podczas składania zamówień.
Oszczędź czas i pieniądze podczas składania zamówień.
Nie możesz funkcjonować bez codziennej dawki wybranych produktów? Teraz możesz regularnie otrzymywać ulubione suplementy diety, nie martwiąc się o kolejne zamówienia.
Zamówienia cykliczne to SZYBKI, ELASTYCZNY i WYGODNY sposób na zakup produktów co miesiąc. Najlepsza metoda na to, aby nigdy nie zabrakło Ci w domu Twoich ulubionych produktów.
SZYBKOŚĆ
Łatwa, prosta i błyskawiczna konfiguracja
ELASTYCZNOŚĆ
Twórz i aktualizuj swoje
Zamówienia cykliczne Amway według własnego uznania
WYGODA
Wysyłka Twoich produktów według planu
OSZCZĘDNOŚCI
Oszczędzaj 5% na każdym wysłanym zamówieniu cyklicznym, już przy pierwszej dostawie.
DODATKOWE KORZYŚCI
- Tworząc zamówienie cykliczne raz, zapewniasz sobie więcej czasu na inne zadania.
- Możesz wybrać wysyłkę w dowolny dzień między 1. a 25. dniem miesiąca.
- Żadnych ukrytych opłat* – zamówienie cykliczne możesz w każdym momencie zmienić lub anulować.
*Mogą zostać naliczone standardowe opłaty za dostawę.
WYBIERZ SPOŚRÓD TYCH PRODUKTÓW
Zespół firmy Amway przeprowadził badania dotyczące naszych najpopularniejszych i regularnie kupowanych produktów. Ponad 40 z nich dodaliśmy do Zamówień cyklicznych! Zadbaj o to, aby nigdy nie zabrakło Ci w domu Twoich ulubionych produktów! Dodaj je do Zamówień cyklicznych i zawsze miej pod ręką to, co niezbędne. Ustaw i zapomnij!
Często zadawane pytania
Jak skonfigurować zamówienie cykliczne?
Tworzenie zamówienia cyklicznego jest bardzo proste.
Aby móc korzystać z usługi zamówień cyklicznych Amway, musisz być zarejestrowanym klientem. Najpierw zaloguj się na konto Amway. Formularz zamówienia cyklicznego znajduje się na stronie Historia zamówień.
- Krok 1: Wyszukaj objęte usługą ulubione produkty i dodaj je do zamówienia cyklicznego.
Uwaga: W ramach tej usługi dostępne są tylko niektóre produkty! - Krok 2: Skonfiguruj osobisty harmonogram dostaw.
Wybierz najbardziej dogodną dla siebie datę początkową i datę wysyłki. Możesz wybrać dowolny dzień między 1. a 25. dniem miesiąca. Możesz również wybrać częstotliwość wysyłki. - Krok 3: Wybierz sposób dostawy.
Możesz wybrać swój adres zamieszkania lub punkt odbioru. - Krok 4: Wybierz metodę płatności.
Wybierz kartę kredytową. Uwaga: Kwota zostanie naliczona dopiero w dniu składania zamówienia. - Krok 5: Potwierdź swoje dane i prześlij zamówienie cykliczne.
Gotowe! Twoje ulubione produkty zostaną wysłane w wybranym dniu.
Kiedy moje zamówienie cykliczne wygaśnie i czy mogę je wcześniej zawiesić?
Nie ma określonego terminu wygaśnięcia zamówienia cyklicznego Amway. Jednak w każdym momencie możesz je zmodyfikować albo trwale lub tymczasowo dezaktywować. W tym celu zaloguj się na swoje konto, przejdź do szczegółów zamówienia lub na stronę Zamówienia cykliczne i zmień ustawienia zamówienia cyklicznego.
Jak mogę zmienić zamówienie, jeśli mam już skonfigurowane Zamówienie cykliczne?
Zamówienie cykliczne możesz zmienić w każdej chwili. Zaloguj się na swoje konto i przejdź na stronę Zamówienie cykliczne, a następnie wybierz zamówienie cykliczne, które chcesz zmienić i kliknij opcję „edytuj” obok harmonogramu, adresu lub płatności. Klienci mogą również edytować listę produktów.
Jak zmienić adres wysyłki dla zamówienia cyklicznego Amway?
Przejdź do swojego profilu Amway. Adres wysyłki możesz zmienić na stronie Moje adresy w sekcji Moje konto. Pamiętaj, że ten adres nie zostanie automatycznie przypisany do Twoich zamówień cyklicznych. Po dodaniu adresu w profilu musisz go również wybrać na stronie konfiguracji zamówienia cyklicznego.
Czy mogę zwrócić produkt otrzymany w ramach zamówienia cyklicznego?
Tak, możesz zwrócić dowolny produkt, postępując zgodnie ze standardową procedurą zwrotów.
Jakie są dostępne opcje częstotliwości wysyłki?
Możesz wybrać wysyłkę w odstępach co miesiąc, co dwa miesiące lub co trzy miesiące.
Z kim mogę się skontaktować w przypadku innych pytań dotyczących zamówień cyklicznych Amway?
Wyślij wiadomość e-mail na adres amway_pl@amway.com.
Co się stanie, jeśli produkt nie będzie dostępny w czasie wysyłki jednego z zamówień?
Konfigurując zamówienie cykliczne, możesz zaznaczyć opcję wskazującą, że zamówienie ma zostać wysłane również w sytuacji, gdy podczas jego realizacji któryś z produktów będzie tymczasowo niedostępny.
Jeśli nie zaznaczysz tej opcji i nie będzie dostępny jeden lub więcej produktów, zamówienie nie zostanie zrealizowane, a zamówienie cykliczne zostanie ustawione jako nieaktywne. Możesz je ponownie aktywować w dowolnym momencie.
Aby otrzymać informację o ponownym pojawieniu się produktu na stanie, możesz subskrybować powiadomienie na stronie produktu, a następnie wznowić zamówienie cykliczne, nawet zmieniając przy tym datę kolejnego zamówienia.
Czy jeśli produkt w moim zamówieniu cyklicznym jest objęty promocją, otrzymam przysługującą w ramach niej korzyść?
Tak. Wszystkie promocje ważne w momencie składania zamówienia cyklicznego zostaną automatycznie zastosowane. Wyjątkiem są przypadki, w których wyraźnie określono, że promocja dotyczy tylko wybranych kanałów.
Ile muszę wydać, aby móc skorzystać z bezpłatnej wysyłki zamówienia cyklicznego?
Dodaj próg bezpłatnej wysyłki zależnie od każdego rynku dla Klientów Zarejestrowanych i PA
W jaki sposób są obliczane koszty dostawy dla mojego Zamówienia cyklicznego?
Opłaty za dostawę są obliczane po zastosowaniu wszystkich promocji i kuponów. W związku z tym opłaty mogą zmieniać się w trakcie obsługi zamówienia. Jeśli w momencie składania zamówienia trwa promocja, zostanie ona zastosowana do Twojego Zamówienia cyklicznego.
Czy WP z Zamówień cyklicznych wlicza się do miesięcznej WP?
Tak.
Czy w przypadku Zamówień cyklicznych można wykorzystać kupony?
Tak. Jeśli masz aktywne kupony, a wartość koszyka / WP spełnia kryteria dotyczące wykorzystania kuponów, są one automatycznie wykorzystywane w ramach Zamówień cyklicznych.
Ile muszę wydać, aby móc skorzystać z bezpłatnej wysyłki Zamówienia cyklicznego?
Wszystkie szczegóły znajdziesz na stronie opcji płatności i dostawy: https://www.amway.pl/payment-delivery-options