Już teraz zarejestruj się jako Klient i otrzymaj 12% upustu  na wszystkie produkty!

Opcje płatności i dostawy

Produkty Amway możesz zamawiać w dogodnym dla siebie czasie.
Wybierz najbardziej wygodne opcje dostawy i płatności.

Produkty Amway możesz zamawiać w dogodnym dla siebie czasie.
Wybierz najbardziej wygodne opcje dostawy i płatności.

Opcje płatności

Płatność gotówką przy odbiorze

Płatność zostanie uiszczona przy odbiorze.
Zamówienia płatne gotówką przy odbiorze będą podlegały opłacie w wysokości 24,00 PLN.

Karta kredytowa

Płatność zostanie dokonana za pomocą karty kredytowej zarejestrowanej na Amway Online. Zdefiniowanymi kartami kredytowymi można zarządzać w sekcji „Moje płatności", która znajduje się w zakładce "Moje konto".

PayPal

PayPal to internetowy system płatności, który pełni rolę pośrednika pomiędzy osobami dokonującymi zakupu a sklepami internetowymi. Jeżeli posiadasz już konto PayPal, od połowy kwietnia możesz z niego korzystać podczas dokonywania zakupu produktów Amway. Jeżeli nie posiadasz konta PayPal, a chciałbyś korzystać z tej opcji płatności, przejdź do strony www.paypal.com i załóż konto osobiste PayPal.

Przelewy24

Przelewy24 to usługa wykonywania przelewów bankowych, w ramach której użytkownik z Polski może przesłać środki bezpośrednio z własnego rachunku bankowego.
- Wybierz swój bank z wyświetlonej listy.
- Potwierdź płatność oraz instrukcje dotyczące przelewu w celu wykonania transakcji.
- Nastąpi przekierowanie na stronę logowania banku, na której należy się zalogować. Sprawdź, czy dane przelewu odpowiadają danym wyświetlanym na stronie płatności w serwisie Przelewy24, a następnie wyślij przelew.
Zapoznaj się z dodatkowymi informacjami na stronie https://www.przelewy24.pl/

Opcje dostawy

Firma Amway oferuje różne opcje dostawy. Zoptymalizuj koszty, wybierając opcję dostawy dostosowaną do wielkości zamówienia i adresu, pod który ma zostać dostarczone zamówienie. Dostępne są następujące opcje:

Dostawa do domu

Podaj swój adres domowy oraz adresy opcjonalne w sekcji „Moje adresy”. Możesz wybrać go bezpośrednio podczas składania zamówienia.

Dostawa do centrum dystrybucyjnego firmy kurierskiej

Przesyłka zostanie dostarczona do wybranego centrum dystrybucyjnego firmy kurierskiej zgodnie z adresem podanym w aplikacji.

Adres jednorazowy

Wprowadź adres dostawy bezpośrednio podczas składania zamówienia.

 Odbiór w punkcie Paczkomaty 24/7

Odbierz przesyłkę w punkcie Paczkomaty 24/7. Wybierz dogodny punkt Paczkomaty 24/7 zlokalizowany najbliżej Ciebie podczas składania zamówienia.


Koszty dostawy

W zależności od wybranej opcji dostawy i wartości zamówienia naliczymy następujące opłaty:

DOSTAWCA FORMY DOSTAWY BEZPŁATNA DOSTAWA  KOSZT   DOSTAWY  
           DPD                                          Dostawa do domu  Zyskaj bezpłatną dostawę przy zamówieniu powyżej 170,00 PLN (z VAT).     14,99 PLN
(z VAT)
InPost Punkt odbioru Zyskaj bezpłatną dostawę przy zamówieniu powyżej 170,00 PLN (z VAT).  10,00 PLN
(z VAT)


Często zadawane pytania

Gdzie mogę odebrać moje zamówienie?

Zamówienie może zostać wysłane na wybrany przez Ciebie adres (domowy, służbowy itp. – lecz nie do skrytki pocztowej).

Czy kraj/region dostawy może być inny niż kraj/region zakupu?
Nie. Kraj/region dostawy musi być zawsze taki sam jak kraj/region zakupu.
Jak długo trwa dostawa zamówienia?

Dostawa do domu kurierem DPD Classic  – 2–3 dni robocze.

Dostawa do punktu odbioru DPD – 2–3 dni robocze.

Dostawa do domu kurierem DPD z doręczeniem w sobotę - zamówienie złożone do czwartku do północy - 2 dni robocze, dostawa w sobotę.

Dostawa do paczkomatu InPost – 2–3 dni robocze.

P.S. Zamówienie zostanie przekazane do magazynu w celu skompletowania i przygotowania do wysyłki, gdy tylko zostanie opłacone i potwierdzone.Powyższe terminy realizacji dostaw liczone są od chwili otrzymania przez Ciebie potwierdzenia zamówienia.

Dostawa do domu kurierem DPD z doręczeniem w sobotę:

  • dla zamówień złożonych do czwartku (do północy) odbędzie się w danym tygodniu (w najbliższą sobotę),
  • dla zamówień złożonych od piątku (włącznie) odbędzie się w kolejną sobotę.

Ile zapłacę za dostawę?

Sprawdź tabelę Koszty dostawy oraz stronę Opcje płatności i dostawy.

Kiedy będę mógł śledzić moje zamówienie?

Gdy zamówienie zostanie wysłane z naszego magazynu, na stronie umożliwiającej śledzenie przesyłek zobaczysz, że firma kurierska otrzymała wiadomość elektroniczną.

Jak mogę śledzić przesyłkę?

Możesz sprawdzić numer przesyłki na stronie historii zamówień. Po kliknięciu numeru przesyłki zostaniesz przekierowany na stronę internetową firmy kurierskiej umożliwiającą śledzenie przesyłek.
 Zawiera ona informację o najbardziej aktualnym statusie przesyłki.
Gdy otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki zamówienia, znajdziesz w niej numer przesyłki oraz link do strony firmy kurierskiej umożliwiającej śledzenie przesyłek.

Czy mogę zmienić termin/adres doręczenia mojej przesyłki?

Tak, możesz to zrobić, dzwoniąc do lokalnego Centrum Kontaktu z Klientem lub pisząc na adres amway_pl@amway.com z prośbą o zmianę dostawy. Możesz:
- zmienić sugerowany termin dostawy,
- zmienić adres dostawy.

W jaki sposób jest realizowana dostawa do domu?

Jeśli wybrałeś dostawę do domu, wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysłania produktów, gdy zamówienie opuści magazyn.
Wiadomość zawiera numer przesyłki oraz link do strony internetowej kuriera. Kurier wyśle Ci wiadomość tekstową lub e-mail z informacją o dostawie.

W jaki sposób jest realizowana dostawa do punktu odbioru?

Dostawę do punktu odbioru można wybrać podczas składania zamówienia. Po wybraniu adresu dostawy możesz wybrać opcję Dostawa do punktu odbioru. Po wprowadzeniu kodu pocztowego zostają wyświetlone dostępne punkty odbioru. Zamówienie będzie przechowywane w punkcie odbioru przez 5 dni kalendarzowych, po czym zostanie odesłane z powrotem do naszego magazynu.

Czy mogę śledzić moje zamówienie?

Tak. Bardziej szczegółowe informacje znajdziesz w sekcji pytań i odpowiedzi zatytułowanej Opcje dostawy i śledzenie przesyłek.

Czy mogę usunąć produkty z mojego zamówienia?
Tak. Jeśli nie potwierdziłeś jeszcze zamówienia, możesz dodawać do koszyka produkty oraz je usuwać.
Czy mogę anulować moje zamówienie?

Jeśli zamówienie jest zweryfikowane i potwierdzone, skontaktuj się z lokalnym działem obsługi klienta, aby dowiedzieć się, jak je anulować.

Co zrobić, jeśli w otrzymanym zamówieniu jest nieprawidłowy produkt, brakuje produktów lub jest ich za dużo?

Przesyłki są kompletowane częściowo automatycznie, a częściowo ręcznie. Niestety czasami zdarzają się pomyłki. Jeśli przy kompletacji Twojego zamówienia popełniono błąd, zadzwoń lub wyślij e-mail do lokalnego centrum kontaktu z klientem, aby uzyskać pomoc.

Co zrobić, jeśli otrzymałem uszkodzony produkt/produkty?

Niestety czasami podczas transportu produkty lub przesyłki mogą ulec uszkodzeniu. Aby umożliwić nam prawidłowe złożenie reklamacji w Twojej lokalnej firmie kurierskiej, pamiętaj o następujących kwestiach:

  • W przypadku widocznego uszkodzenia kartonu wysyłkowego zaznacz ten fakt na dokumencie / w komputerze podręcznym przy potwierdzaniu odbioru przesyłki. 
  • Jeśli produkty są w stanie nienaruszonym, uszkodzenie kartonu może być pewną niedogodnością, ale należy pamiętać, że takie jest jego przeznaczenie – ma zabezpieczać zawartość przed uszkodzeniem.
  • Warto zrobić wyraźne zdjęcie kartonu i dołączyć je do wiadomości wysyłanej do lokalnego działu obsługi klienta.
  • Jeśli produkt jest uszkodzony, zrób zdjęcie zawartości przesyłki, abyśmy mogli dokładnie zobaczyć, w jakim stanie została dostarczona. Dołącz je do wiadomości wysyłanej do lokalnego działu obsługi klienta.
  • Zgłoszenie z dokumentacją stanu przesyłki należy przesłać do lokalnego działu obsługi klienta w ciągu 7 dni kalendarzowych.
Czy za zwrot produktów pobierana jest opłata?

Nie, nie ma opłaty, zwroty są bezpłatne, jeśli wysyłasz przesyłkę korzystając z usług DPD lub Inpost.

Jak mogę dokonać zwrotu?

Zwracanie zamówienia jest bardzo proste:
1. Zaloguj się do konta i przejdź do sekcji Moje biuro.
2. Przejdź do strony Historia zamówień, wybierając opcję Moje zamówienia.
3. Znajdź zamówienie, które chcesz zwrócić, i kliknij znajdujący się obok niego link Szczegóły zamówienia.
4. Kliknij Zwrot i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Gdzie mogę znaleźć mój rachunek/fakturę?

Faktury są załączone do wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Faktury w formie plików PDF można również pobrać na stronie Szczegóły zamówień dostępnej z poziomu sekcji Moje biuro. Pamiętaj, że sekcja Moje biuro jest dostępna po zalogowaniu.

Co się stanie, jeśli jednak zdecyduję się zatrzymać produkt?

Jeśli zdecydujesz się zatrzymać produkt, anuluj zwrot na stronie Szczegóły zwrotu. Zwroty można znaleźć na stronach Historia zamówień i Zwroty. 

Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócone produkty?

Zwracana przesyłka dotrze do punktu odbioru po upływie około 2–3 dni roboczych od momentu przekazania firmie kurierskiej. Zwrócone przesyłki są wysyłane do magazynu Amway dwa razy w tygodniu.
W związku z tym procedura zwrotu pieniędzy zwykle trwa od 12 do 14 dni roboczych. 
Uwaga: Zwroty otrzymane i rozpatrzone przed 26. dniem miesiąca zostaną uwzględnione w rozliczeniu premii bieżącego miesiąca. 
W przypadku zwrotów otrzymanych i rozpatrzonych po tym dniu korekta zostanie wprowadzona w miesiącu następnym.