Już teraz zarejestruj się jako Klient i otrzymaj 12% upustu na wszystkie produkty i dodatkowe 20 zł upustu na pierwsze zamówienie*!
*Promocja obejmuje zamówienie od wartości min. 199 zł z VAT, które zostanie złożone w ciągu 5 dni od rejestracji. Promocja trwa od 01.12.2021 do 31.01.2022.

ZASADY ZWROTÓW

PROCEDURA DOKONYWANIA ZWROTU PRODUKTÓW

Niniejsza procedura dotyczy wyłącznie produktów kupionych przez Przedsiębiorców Amway lub Klientów bezpośrednio w Amway. Klienci, którzy kupili produkty od Przedsiębiorcy Amway, muszą skontaktować się z nim w celu uzyskania informacji na temat procedury zwrotu.

Aby zrealizować zwrot, zaloguj się na swoje konto Amway i przejdź do zakładki „Moje Biuro”, a następnie „Historia zamówień dla konta”. Wybierz zamówienie i rozpocznij proces zwrotu klikając w przycisk „Zwrot” znajdujący się przy szczegółach zamówienia. Postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami, aby pomyślnie zrealizować procedurę. Potwierdzenie zwrotu wraz z instrukcją jak nadać paczkę do Amway otrzymasz e-mailem.

Prosimy upewnić się, że 8-cyfrowy numer zwrotu Amway jest umieszczony w paczce. Umożliwi to identyfikację zwrotu. 

Nadaj przesyłkę w lokalnym punkcie DPD lub w wybranym przez siebie Paczkomacie InPost) i zachowaj numer nadania do śledzenia przesyłki (w przypadku paczkomatów InPost otrzymasz 10-cyfrowy kod zwrotu. Umieść go na paczce oraz wprowadź na ekranie przy nadawaniu paczki w paczkomacie). Po dostarczeniu do Amway przedmioty i dokumenty są sprawdzane pod kątem kompletności i poprawności merytorycznej zgodnie z zasadami zwrotu towarów (patrz poniżej). W stosownych przypadkach zostanie wydany zwrot pieniędzy lub wymiana.

Paczka ze zwrotem powinna zawierać: zwracane produkty, 8-cyfrowy numer zwrotu Amway,  oraz w widocznym miejscu na przesyłce:

 - etykietę DPD

lub

- 10-cyfrowy kod zwrotu wygenerowany przez InPost.

Ogólne zasady dokonywania zwrotu produktów:

1. Stan produktu: Do zwrotu kwalifikowane są tylko te produkty, które:

 – wykazują wady,

 – zostały dostarczone w stanie uszkodzonym, czego nie można było niezwłocznie ustalić w chwili dostawy,

 – zostały zwrócone przez Przedsiębiorców Amway lub klientów na podstawie gwarancji satysfakcji obowiązującej w danym przypadku.

Produkty uszkodzone lub nienadające się do dalszej sprzedaży z powodu niewłaściwego przechowywania i/lub użytkowania nie zostaną zakwalifikowane do zwrotu i zostaną odesłane.

2. Koszty przesyłki: Przesyłka przez DPD lub Paczkomaty INPOST jest darmowa.

3. Rozliczenie należności: Kwota zwrotu zostanie przekazana zgodnie z wybraną metodą zwrotu pieniędzy.

4. Żądania zwrotu: Zostaną automatycznie usunięte, jeśli produkty nie zostaną odesłane do Amway w ciągu 3 miesięcy.